blackie

blackie | blogger

blackie
premiér Kotleba vs. premiér Kiska
 
theory
theory | 27.1.2020 16:23

tu vidno tú krásnu manipuláciu, ktorú aktuálne využíva SME, N, Aktuality...

Čaputová povedala, že obžalovaného Kisku by nevymenovala za premiéra, ale vládu s ĽSNS by vymenovala

Lenže ona nepovedala, že Kotlebu by vymenovala za premiéra, ani to, že Za Ľudí by nevymenovala do vlády.

Kto chce psa biť, palicu si nájde. Ale aj tak netuším, prečo je tu tá potreba prekrúcať Čaputovej slová...


blackie
blackie | 27.1.2020 16:47

Mas pravdu, nemusi to byt Kotleba, v LSNS ma na výber 150 dalsich fasistov


Hovado
Hovado | 27.1.2020 18:28

Len sa riadi ustavou


blackie
blackie | 27.1.2020 18:57

@Hovado garantujem ti že mi nenájdeš ani písmeno v ústave ktoré o tomto hovorí


register
register | 27.1.2020 21:48

Ale ved aj o tomto je demokracia. Ze ludia si zvolia zastupcov. Keby vacsina zvolila kotlebu tak by prezidentka nemala na vyber. Jednoducho by bol demokraticky zvoleny. Toto je velka slabina demokracie, ze v pohode dokaze znicit samu seba. Problem ale nieje v systeme, ale v ludoch. Je evidentne, ze sme na demokraciu este nedozreli. Staci si pozriet prieskumy...


Observateur
Observateur | 28.1.2020 01:53

Opäť ubohý post. Čo čakať od ubohého autora...


Nathanael
Nathanael | 28.1.2020 09:34

Celý "vtip" je v tom, že medzi neodsúdeným a odsúdeným je ešte tretia možnosť - obvinený...
A, samozrejme, neporovnateľné kauzy...


blackie
blackie | 28.1.2020 11:32

@register o čom to píšeš? Ludia si volia parlament, nie vládu... tú menuje prezident! Prečítaj si ústavu


blackie
blackie | 28.1.2020 15:21

aby bolo jasné, je to najlepší prezident akého sme mali, práve preto očakávam, že nevymenuje ďalšiu vládu zlodejov a mafiánov


register
register | 28.1.2020 16:11

Blackie - to ano ale kto zostavuje vladu? Nie nahodou ten, kto dokaze ziskat nadpolovicnu vacsinu v parlamente voleneho ludom? A ked niekto pride s nadpolovicnou vacsinou, aku moznost ma prezident? Nevymenovanie musi jo sakra zdovodnit. V podstate je taketo nevymenovanie proti demokracii lebo vladu vzdy zostavuju koalicne strany, krote reprezentuju vacsinu obyvatelstva SR. Snad sa chapeme.
S tym, ze Caputova je zatial naj prezident(ka) plne suhlasim.


blackie
blackie | 28.1.2020 21:07

@register Práve o to ide a v tom sa nechápeme, že prezident si môže vymenovať koho chce a dokonca musí vymenovať vládu podľa svojho presvedčenia. Keby bol viazaný väčšinou v parlamente, tak to by vládu mohol menovať rovno parlament. Lenže také niečo by bolo v rozpore s deľbou moci. De facto by sa zlúčilla výkonná moc(vlada) so zakonodarnou mocou (parlamentom). U nás je to normálne, a robí sa to tak, ale práve to je chyba, lebo tieto moci sa moju kontrolovat, nie spolupracovat! Prezident proste nie je nijako obmedzeny, iba svojou odvahou a rozumom, nemá žiadnu povinnosť prihliadať na väčšinu v parlamente.


register
register | 28.1.2020 21:28

Ok teda, ak je to tak, tak vdaka za rozsirenie obzoru. Dost silna kompetencia... U nas je to zauzivane dost odlisne. I ked zatial nebolo treba riesit taky extrem ako neonacistov. A myslim si, ze ani nebude treba.


blackie
blackie | 29.1.2020 00:32

@aj v čechách s tým majú skúsenosti...tiež tam majú takúto zvyklosť, ale ako som naznačil, je to zvyklosť, ktorá prispieva ku koncentrácii a zneužívaniu moci...a to je u nás silný zvyk, to áno. https://domaci.ihned.cz/c1-60124180-zeman-chce-urednickou-vladu


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader